VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Kan ik de bestelde artikelen ook af komen halen?

Hoe kan ik betalen?

Kan ik ook als particulier bij Van Oostvoorn bestellen?

Moet ons bedrijf zich registreren bij Van Oostvoorn om te kunnen bestellen?

Is er sprake van een minimaal orderbedrag?

Kan ik een order annuleren?

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer wordt mijn order verzonden?

Kan ik de order op een ander adres laten bezorgen?

Kan ik mijn order retourneren?

Waar kan ik met een suggestie, klacht of opmerking terecht?

 

Hoe plaats ik een bestelling?
Als u een bepaald artikel wilt bestellen, dan klikt u op de knop ‘meer info’. In dat scherm heeft u vervolgens de mogelijkheid om gegevens zoals afmetingen, kleur en aantal in te voeren. Daarna klikt u op ‘bestel’ en het artikel wordt in de winkelwagen geplaatst.

Als u tijdens het winkelen wilt weten wat er zich in de winkelwagen bevindt, of u wilt de inhoud wijzigen, klik dan op ‘winkelwagen’. Zodra de bestelling compleet is, klikt u op ‘bestelling plaatsen’. Op de daartoe bestemde plaatsen geeft u uw e-mailadres, naam, factuuradres, bezorgadres en nadere contactgegevens op. Op het moment dat u de  knop ‘bestelling plaatsen’ klikt, wordt de order bij Vanoostvoorn geplaatst. De artikelen uit de order zijn dan direct voor u gereserveerd en kunnen niet meer door andere klanten worden besteld. U ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail met alle bestelgegevens.

Kan ik de bestelde artikelen ook af komen halen?
Ja dat is wel mogelijk. Dan vervallen de verzendkosten.

terug naar vragen

Hoe kan ik betalen?
Na een order ontvangt u direct een bevestiging per e-mail met daarin de totale kosten, inclusief de verzendkosten. Betaling geschiedt  vooraf en verloopt op een veilige en vertrouwde wijze. U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • elektronische betaling door middel van iDEAL. U ontvangt dan een betaalkorting van 2%.
  • online betalen via PayPal. Indien u beschikt over een PayPal account, dan kunt u eenvoudig online en veilig betalen met uw creditcard. U ontvangt een betaalkorting van 2%.
  • voor bestellingen vanuit het buitenland is het ook mogelijk om te kiezen voor het handmatig overboeken van het bestelbedrag.
  • voor België bestaat de mogelijkheid van Mistercash.

 

Kan ik ook als particulier bestellen bij Van Oostvoorn?
Nee dat kan niet. Alleen bedrijven die geregistreerd zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen bij ons bestellen.
 
Moet ons bedrijf zich registreren bij Van Oostvoorn om te kunnen bestellen?
Nee dat is niet nodig. U kunt eenvoudig bij ons bestellen door uw bedrijfsgegevens tijdens het bestelproces in te voeren.
 
Is er sprake van een minimaal orderbedrag?
Nee. 

Kan ik een order annuleren?
Een order kan alleen worden geannuleerd als de order nog niet in behandeling is genomen in ons magazijn. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact op met ons, zodat wij aktie kunnen ondernemen.  De orderannulering zal per e-mail bevestigd worden. Indien de geannuleerde order al is betaald, ontvangt u het betaalde bedrag retour.

terug naar vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Voor verzending binnen Nederland berekenen wij €15,- verzendkosten (excl btw).  Bij bestellingen boven de € 125,- berekenen wij geen verzendkosten. Voor de tarieven voor de bezorging in het buitenland, kun je terecht op onze pagina klantenservice.

Wanneer wordt mijn order verzonden? 
Uw bestelling wordt door onze logistieke partner DPD binnen 3-7 werkdagen bezorgd binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland is de levertijd al snel 5-9 werkdagen na ontvangst van de betaling. Heeft u spoed, laat het ons dan weten, dan kunnen wij uw bestelling eerder in behandeling nemen.

terug naar vragen

Kan ik de order op een ander adres laten bezorgen? 
Ja. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

Kan ik mijn order retourneren?
Nee, u kunt uw order niet retourneren. Uiteraard als u een klacht heeft over de bestelde artikelen of er is sprake van een foutieve levering, dan kunt u de order (of een gedeelte) wel retourneren. 

terug naar vragen

Waar kan ik met een klacht, suggestie of opmerking terecht? 
Heeft u over onze diensten en/of artikelen een klacht, suggestie of opmerking neem dan alsjeblieft contact met ons op door een e-mail te sturen aan info@vanoostvoorn.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

terug naar vragen